فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

تن ماهی در روغن گیاهی 180 گرمی

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۵۱ ق.ظ

تن ماهی در روغن 180 گرمی

تن ماهی در روغن گیاهی صیدانه مقدار 170 گرم

وقتی زمان یا حوصله‌ی درست‌کردن غذا ندارید اما غذایی پرخاصیت و پرانرژی می‌خواهید، بهترین گزینه کنسرو‌ ماهی تن است. کنسرو ماهی تن برای مزه بهتر و ماندگاری بیشتر در روغن نگهداری می‌شود. روغن تن ماهی «صیدانه» گیاهی است. در هر 60 گرم از این ماهی تن 253.63 کیلوکالری انرژی وجود دارد. با ماهی تن می‌توان غذاهایی به شکل‌های مختلف درست کرد و حتی می‌توانید در این زمینه خلاقیت به خرج دهید.

اگر در مورد مصرف نمک حساس هستید، باید بدانید در هر 60 گرم از این محصول صیدانه، 0.9 گرم نمک وجود دارد. به این معنا که کل ماهی تن صیدانه یعنی یک بسته‌ی 170 گرمی، حاوی تقریبا 2.6 گرم نمک است. توصیه می‌شود تن ماهی را قبل از مصرف 20 دقیقه بجوشانید و آن را مستقیم در معرض آتش قرار دهید. در ضمن کنسرو تن ماهی 170 گرمی صیدانه باید در جای خشک و خنک نگهداری شود.

تن ماهی در روغن گیاهی اویلا مقدار 180 گرم

شرکت‌های تولید کننده کنسرو در تلاش‌اند تا غذا‌هایی که پخت آن‌ها زمان زیادی نیاز دارد را تولید کنند و افراد بدون دغدغه بتوانند طعم لذیذ غذا را تجربه کنند. «اویلا» یکی از شرکت‌های تولید کننده کنسرو‌های باکیفیت است و ماهی‌های تن را به‌صورت کنسرو تولید می‌کند. ماهی یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که توسط این شرکت به‌صورت کنسرو درآمده است. محصولی که می‌بینیم تن ماهی در روغن سویا برند «اویلا» مقدار 180 گرمی است. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، این تن ماهی موجود در روغن سویا است. روغن سویا یکی از سالم‌ترین روغن‌ها به شمار می‌آید. روغن سویا سرشار از چربی‌های چندغیراشباع، پروتئین‌های امگا 6 و اسیدآمینه اسید لینولئیک بوده و چربی‌های اشباع آن پایین است. علاوه بر این روغن سویا، سرشار از ویتامین E و ویتامین K است. این محصول که سرشار از امگا 3 است، یک غذای کامل و مقوی به حساب می‌آید. میزان ارزش غذایی در هر 180 گرم از این تن ماهی، طبق اطلاعات سازمان غذا و دارو، 516 کیلو کالری انرژی، 32.4 گرم چربی،  2.52 گرم نمک بوده و فاقد قند و اسیدهای چرب ترانس است.

تن ماهی در روغن گیاهی فامیلا مقدار 180 گرم

شرکت‌های تولید کننده کنسرو در تلاش‌اند تا غذا‌هایی که پخت آن‌ها زمان زیادی نیاز دارد را تولید کنند و افراد بدون دغدغه بتوانند طعم لذیذ غذا را تجربه کنند. «فامیلا» یکی از شرکت‌های تولید کننده کنسرو‌های باکیفیت است و ماهی‌های تن را به‌صورت کنسرو تولید می‌کند. ماهی یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی است که توسط این شرکت به‌صورت کنسرو درآمده است. محصولی که می‌بینیم تن ماهی در روغن سویا برند «فامیلا» مقدار 180 گرمی است. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، این تن ماهی موجود در روغن سویا است. روغن سویا یکی از سالم‌ترین روغن‌ها به شمار می‌آید. روغن سویا سرشار از چربی‌های چندغیراشباع، پروتئین‌های امگا 6 و اسیدآمینه اسید لینولئیک بوده و چربی‌های اشباع آن پایین است. علاوه بر این روغن سویا، سرشار از ویتامین E و ویتامین K است. این محصول که سرشار از امگا 3 است، یک غذای کامل و مقوی به حساب می‌آید. میزان ارزش غذایی در هر 180 گرم از این تن ماهی، طبق اطلاعات سازمان غذا و دارو، 516 کیلو کالری انرژی، 32.4 گرم چربی،  2.52 گرم نمک بوده و فاقد قند و اسیدهای چرب ترانس است.

برای خرید هر محصول بر روی تصویر آن محصول کلیک نمایید.

در صورتی که با پیام آدرس منقضی شده است روبرو شدید به فروشگاه برگشته و کلید F5 را بزنید تا دوباره فریم لود شود بعد روی محصول مورد نظر کلیک نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی