فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

شارژر همراه انرجایزر مدل UE10005 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10005» دارای یک عدد باتری به ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت است. یک درگاه خروجی روی آن وجود دارد که شدت‌جریانی که از آن گرفته می‌شود 2.1 آمپر است. این مقدار شدت‌جریان گوشی‌های موبایل را سریع‌تر شارژ می‌کند و برای شارژر تبلت‌ها مناسب است. پاوربانک UE10005 وزنی در حدود 246 گرم دارد و شکل ظاهری آن مستطیلی است که 14.5 سانتی‌متر طول و 6.6 سانتی‌متر عرض دارد. شما از طریق نشانگرهای LED روی این پاوربانک انرجایزر می‌توانید وضعیت شارژ باتری آن را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را شارژ کنید. شارژ این پاوربانک مانند دیگر محصولات مشابه از طریق درگاه microUSB انجام می‌گیرد. کافی است از طریق کابل microUSB آن را به شارژر دیواری، رومیزی، لپ‌تاپ و دیگر دستگاه‌های مجهز به درگاه USB متصل کنید تا شارژ شود. با توجه به اینکه شدت‌جریان ورودی آن 2.0 آمپر است، بهتر است آن را به شارژری وصل کنید که شدت‌جریان خروجی آن همین مقدار باشد. نکته‌ی مهم درباره‌ی پاوربانک UE10005 سیستم مدیریت هوشمند شارژ آن است. این سیستم باعث می‌شود هنگامی‌که پاوربانک در حال شارژشدن است و هم‌زمان به گوشی موبایل یا تبلت وصل است، شارژ دستگاه را نسبت به شارژ خودش در اولویت قرار دهد. جنس آن از پلاستیک و به همین دلیل بسیار سبک است. باتری این شارژر همراه انرجایزر از نوع لیتیوم‌یونی است و ضخامتی به‌اندازه‌ی 2.5 سانتی‌متر دارد. مدارهای آن در برابر افزایش ولتاژ، افزایش جریان و اتصال کوتاه ایمن‌سازی شده‌اند. این پاوربانک، ابعاد کوچکی نسبت به ظرفیت باتری دارد و می‌تواند حدود چهار بار گوشی موبایل را به‌طور کامل شارژ کند و گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی است که به کوچک‌بودن اندازه‌ی شارژر همراه اهمیت می‌دهند.

نقاط قوت
  • ابعاد کوچک
  • مدیریت هوشمند شارژ
  • بدنه مستحکم

شارژر همراه انرجایزر مدل UE10009 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه یا پاوربانک «UE10009» که «انرجایزر» آن را تولید کرده از یک باتری لیتیوم‌یون به ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است. در پاوربانک UE10009 دو درگاه خروجی تعبیه شده که با وجود آن‌ها امکان شارژ دو دستگاه به‌صورت هم‌زمان برای کاربر فراهم است. شدت‌جریان خروجی یکی از این درگاه‌های USB برابر با 1.2 آمپر و دیگری 2.4 آمپر است. این پاوربانک مانند دیگر محصولات مشابه از یک درگاه microUSB بهره می‌برد که از طریق آن می‌توان باتری پاوربانک را شارژ کرد. شدت‌جریان ورودی این درگاه برابر با 2.0 آمپر است؛ بنابراین بهتر است برای شارژکردن باتری پاوربانک UE10009 آن را به شارژری با خروجی 2 آمپر وصل کنید تا با سرعت مطلوبی شارژ شود. وزن این محصول انرجایزر (Energizer) تقریبا 263 گرم است و ظاهری مستطیل‌شکل دارد که طول و عرض آن به ترتیب حدود 15 و 8.5 سانتی‌متر است.
گفتنی است سازندگان این محصول Energizer برای آن مدارهایی قرار داده‌اند که از دستگاه در برابر شارژ بیش‌ازحد، اتصال کوتاه و افزایش ولتاژ و جریان جلوگیری می‌کند. شارژر همراه UE10009 از جنس پلاستیک است و روکشی از چرم مصنوعی روی آن کشیده شده است که ظاهری منحصربه‌فرد به آن بخشیده است. خرید UE10009 به افرادی که دو دستگاه مانند گوشی موبایل و تبلت در اختیار دارند و به چرم علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود.
شارژر همراه UE10009 انرجایزر با طراحی باریک و ظریف خود، قادر است بیشتر گوشی‌های موبایل را تا 4 بار به طور کامل شارژ کند؛ چراکه از باتری 10000 میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند است. این پاوربانک در مقایسه با ظرفیت خود، از طراحی باریکی بهره‌ می‌برد که حمل آن را آسان‌ کرده است.

نقاط قوت

  • قابلیت شارژ دو دستگاه به‌صورت همزمان
  • روکشی از چرم مصنوعی

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید هر محصول بر روی تصویر آن محصول کلیک نمایید.

 

در صورتی که با پیام آدرس منقضی شده است روبرو شدید به فروشگاه برگشته و کلید F5 را بزنید تا دوباره فریم لود شود بعد روی محصول مورد نظر کلیک نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی