فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

بهترین دوچرخه کوهستان سایز 20 ارزان قیمت

دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ب.ظ

دوچرخه کوهستان اپکس سایز 20 مدل Fidelity سبز فسفری

این دوچرخه مناسب برای کودکان در رنج سنی 7 سال تا 12 سال می باشد. طراحی فریم ( بدنه ) دوچرخه مناسب با آرگونومی کودکان بخصوص پسران می باشد .  دیزاین اسپورت به همراه تایر پهن دوچرخه نیز تجربه سواری متفاوت و هیجانی بر روی سطوح متفاوت را به دوچرخه سوار خواهد داد.  طراحی  دوچرخه های اپکس توسط تیم متخصص و با تجربه گروه APEX انجام میشود که علاوه بر کیفیت بالا ، طراحی های منحصر به فردی دارد.

دوچرخه کوهستان جاینت مدل Areva 2 سایز 20

«دوچرخه کوهستان جاینت مدل Areva 2» گزینه خوبی برای شروع رشته دوچرخه‌سواری کوهستان برای نوجوانان است. جاینت برای این دوچرخه 7 دنده ایجاد کرده که کمک می‌کند تا بتوانید با در نظر گرفتن شیب‌ مسیر پیش رو و همچنین هموار یا ناهموار بودن آن، دنده مناسبی پیدا کنید. درواقع با استفاده صحیح از این دنده‌ها می‌توانید هم سرعت خودتان را تنظیم کنید و هم انرژی مصرفی برای رکاب زدن را مدیریت کنید. قطعات سیستم دنده‌دهی این مدل از جاینت، یعنی دسته‌دنده و شانژمان، از تولیدات کمپانی بزرگ قطعه‌سازی شیمانو بوده که برای بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان دوچرخه قطعه می‌سازد. جاینت همچنین در تولید فریم این دوچرخه از فریمی آلومینیومی با تکنولوژی Aluxx استفاده کرده است. آلومینیوم به‌کاررفته به همراه بهره بردن از تکنولوژی Aluxx باعث می‌شود تا این فریم سبک‌ و درعین‌حال محکم باشد که ویژگی خوبی برای دوچرخه‌های کوهستان است. جاینت همچنین برای افزایش راحتی شما در زمان دوچرخه‌سواری در مسیرهای سخت و ناهموار، در قسمت دوشاخ چرخ جلو، یک کمک‌فنر قوی قرار داده است. تایرهای این دوچرخه نیز عاج‌هایی بزرگ و محکم بر روی خود دارند تا بتوانند بر روی جاده‌های گوناگون، اصطکاک ایجاد کرده و ثبات حرکتی شما را افزایش دهند. دوچرخه کوهستان جاینت مدل Areva 2 با داشتن فریمی محکم از جنس آلومینیوم و سیستم‌ دنده‌دهی شیمانو انتخاب خوبی برای شروع دوچرخه‌سواری در مسیرهای ناهموار و کوهستانی در سنین نوجوانی است.

دوچرخه کوهستان جاینت مدل XtC Jr سایز 20

افراد زیادی هستند که به دوچرخه‌ای مناسب برای استفاده در محیط‌های کوهستانی نیاز دارند. دوچرخه کوهستان جاینت مدل XtC Jr نیز با برخورداری از ابعادی مناسب و طراحی زیبا می‌تواند انتخابی سنجیده برای ورزشکاران رشته دوچرخه‌سواری کوهستان باشد. این دوچرخه دارای فریمی آلومینیومی است که با ایجاد وزنی کم به شما کمک خواهد کرد تا  در زمان حرکت راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین آلومینیوم استفاده شده در این دوچرخه با برخورداری از دوامی زیاد شرایطی را فراهم کرده است تا شما بتوانید از دوچرخه خود در مدت زمانی زیاد استفاده کرده و هیچ نگرانی از جهت کاهش کیفیت آن نداشته باشید. این دوچرخه با توجه به تعداد دنده‌های آن و نحوه قرار گرفتن فرمان برای استفاده در محیط‌های هموار کوهستانی مناسب است. در واقع دوچرخه‌هایی که در جاده‌های هموار کوهستانی استفاده می‌شوند معمولا تعداد دنده کمتری به نسبت سایر دوچرخه‌های کوهستان، دارند. همچنین این دوچرخه‌ها نیازی به کمک فنر ندارند، گرچه داشتن کمک فنر می‌تواند امتیازی برای آن محسوب شود، زیرا ممکن است حتی در مسیر‌های هموار کوهستانی محیط‌های صعب‌العبور و ناهمواری پیدا شود که نیاز به کمک فنر دارند. این دوچرخه نیز با توجه به نوع خاص طراحی آن، دارای 7 دنده است. دسته دنده و طبق عوض کنی که در این دوچرخه استفاده شده‌اند نیز از محصولات شرکت معتبر شیمانو بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این دوچرخه‌ دارای ترمزی لقمه‌ای است. ترمزهای لقمه‌ای دارای لنت‌هایی هستند که در دو طرف چرخ قرار گرفته است تا در مواقعی که شما دسته ترمز را فشار می‌دهید به چرخ‌ها چسبیده و از سرعت حرکت آن کم کنند. این دوچرخه همچنین دارای تایرهایی آج‌دار است. دوچرخه‌های کوهستان معمولا دارای تایرهایی آجدار هستند تا در صورت استفاده مداوم در محیط‌های کوهستانی کیفیت خود را از دست ندهند. تایر لاستیکی که در این دوچرخه استفاده شده است نیز با برخورداری از طراحی و کیفیتی مناسب به شما این امکان را می‌دهد تا از آن در بلند مدت استفاده کنید.

شرکت جاینت در سال 1972 و در کشور تایوان افتتاح شد. این شرکت توسط فردی به نام کینگ لیو به همراه دوستانش افتتاح شد که در ابتدا با نام شوین فعالیت می‌کرد. تولیدات دوچرخه این شرکت در ابتدا به صورت محدود بود به نحوی که تنها برای موارد متعدد و عرضه  شخصی دوچرخه می‌ساخت اما در ادامه کار این شرکت به جایی رسید که توانست با رشد تولیدات خود بازارهای زیادی را برای خود دست و پا کند. در حال حاضر جاینت یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده دوچرخه در سرتاسر جهان است که محصولات آن در کشورهای مختلف عرضه می‌شود. دوچرخه جاینت مدل XtC Jr با طراحی مناسب و کیفیت بالای قطعاتی که در آن استفاده شده است، دوچرخه کوهستان مناسبی را به شما پیشنهاد می‌دهد که به سختی می‌توان آن را نادیده گرفت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید هر محصول بر روی تصویر آن محصول کلیک نمایید.

 در صورتی که با پیام آدرس منقضی شده است روبرو شدید به فروشگاه برگشته و کلید F5 را بزنید تا دوباره فریم لود شود بعد روی محصول مورد نظر کلیک نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی