فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

بهترین و محبوب ترین گوشی هوآوی

پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ب.ظ

بهترین و محبوب ترین گوشی هوآوی

گوشی موبایل هوآوی مدل Y3 2018 CAG-L22 دو سیم کارت ظرفیت 8 گیگابایت

هواوی نخستین گوشی مبتنی بر اندروید گو خود را معرفی کرد که مدل ۲۰۱۸ موبایل اقتصادی Y3 محسوب می شود. این اسمارت فون با ابعاد ۱۴.۴ در ۷.۳ در ۰.۹ سانتی متر و وزن ۱۸۰ گرمی از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل بهره می برد که تراکم پیکسلی چندان چشم نوازی را برای کاربر به ارمغان نخواهد آورد. از نظر سخت افزاری نیز هواوی ترجیح داده به جای اسنپدراگون سراغ نمونه های ارزان قیمت تر برود و به همین خاطر چیپست مدیاتک MT6737 با پردازنده ۴ هسته ای Cortex-A53 را برای آن در نظر گرفته است. چیپست مذکور در کنار ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه اکسترنال وجود دارد. دوربین اصلی Y3 2018 از سنسوری ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/2.0 بهره می برد که در سمت راست آن فلش LED قرار دارد. در پنل جلو هم دوربین سلفی با سنسور دو مگاپیکسلی تعبیه شده که چندان نمی توان روی کیفیت تصاویر آن حساب باز کرد. از دیگر قابلیت های این موبایل می توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پشتیبانی از دو سیم کارت 4G LTE اشاره کرد. وظیفه تامین انرژی نیز برعهده باتری ۲۲۸۰ میلی آمپر ساعتی قرار خواهد داشت.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime دو سیم کارت

مدل «Y7 Prime Dual SIM» از برند «هوآوی» با نمایشگری 5.5اینچی از نوع LCD در گروه فبلت‌ها دسته‌بندی می‌شود. نمایشگر 5.5اینچی و حافظه‌ی داخلی 32گیگابایتی از ویژگی‌های خوب این سری از گوشی‌هاست.  همان‌طورکه‌ می‌دانید، با گذشت زمان، شرکت‌های مطرح و نام‌آشنای تولیدکننده‌ی کالای دیجیتال در تولید گوشی‌های موبایل با نمایشگر بزرگ، گوی سبقت را از یکدیگر ربوده‌اند. امروزه ابعاد صفحه‌نمایش به یکی از اولویت‌های افراد در خرید گوشی موبایل تبدیل شده است. همین امر به تولید محصولاتی با عنوان فبلت منجر شد که از نظر قدوقواره از گوشی‌های موبایل بزرگ‌تر و از تبلت‌ها کوچک‌تر هستند. وای ۷ پرایم به یک نمایشگر بزرگ 5.5اینچی مجهز شده است که وضوح تصویر 1280×720 پیکسل را به نمایش می‌‌کشد. با توجه به رزولوشنی که این نمایشگر دارد، تراکم پیکسلی 267 پیکسل در هر اینچ برای آن به‌دست می‌آید.

سخت‌افزار این فبلت را تراشه‌‌ی Qualcomm MSM8940 Snapdragon 435، یک پردازنده‌ی هشت‌‌هسته‌ای و پردازنده‌‌ی گرافیکی Adreno 505 تشکیل می‌دهد. برای این دستگاه 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گفته شده که توسط کارت حافظه‌ی microSD تا 256 گیگابایت قابل ‌افزایش است. شرکت هوآوی، این میزان ظرفیت و فضای حافظه‌ی داخلی را برای پاسخ به نیاز کاربرانی در نظر گرفته است که همواره فایل‌های صوتی و تصویری فراوانی برای ذخیره‌سازی در گوشی موبایل خود دارند. وجود دو سنسور با دقت 12 و 8 مگاپیکسل به‌عنوان دوربین‌های اصلی این گوشی موبایل، امکان ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار زیاد را فراهم کرده‌اند؛ همچنین دوربین سلفی در وای ۷ پرایم به سنسوری 8مگاپیکسلی مجهز شده است که توانایی رقابت با بسیاری از محصولات موجود در بازار را دارد.

 با استفاده از این دو دوربین و امکانات مختلف آن‌ها مانند قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی HDR، می‌توانید تصاویر جذابی ثبت کنید و از داشتن آن‌ها در گوشی موبایل خود لذت ببرید. در این محصول، نسخه‌ی 7 اندروید در قالب سیستم‌عامل، ایفای نقش می‌کند و با ارائه‌ی امکانات کامل اندروید به کاربران، تجربه‌ی کاربری بهتری را پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد. درنهایت باید به باتری این گوشی اشاره کنیم. زیر قاب این گوشی، یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت قرار گرفته است که کاربران قادر به تعویض آن نیستند.

 اگر امکاناتی که در بالا به آن‌ها پرداختیم، هنوز نتوانسته شما را تحت‌تأثیر قرار دهد، می‌توانید پشتیبانی از دو سیم‌کارت، پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 4G و برخورداری از حسگر اثرانگشت را به لیست فوق اضافه کنید. درصورتی‌که شما نیز در دسته‌ی افرادی قرار دارید که داشتن گوشی موبایل با صفحه‌نمایش بزرگ برایشان حائز اهمیت است، وای ۷ پرایم را برای خرید انتخاب کنید.

گوشی موبایل هوآوی مدل P Smart FIG-LA1 دو سیم کارت

گوشی موبایل P Smart محصول جدید شرکت هوآوی است که از اواخر سال ۲۰۱۷ در دسترس عموم قرار گرفت. این گوشی از نظر ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری بسیار شبیه به Honor 7X است. طراحی و مواد به کار رفته در این گوشی هم مانند 7X است و قاب پشتی آن به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده و صفحه‌نمایش هم که از شیشه است. این گوشی قابلیت نصب دو سیم‌کارت را دارد و البته شیار دوم سیم‌کارت برای کارت حافظه‌ی جانبی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این یعنی اگر می‌خواهید از کارت حافظه استفاده کنید باید قید سیم‌کارت دوم را بزنید. قلب تپنده‌ی «پی اسمارت» پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای منحصربه‌فرد هوآوی یعنی HiSilicon Kirin 659 است. این پردازنده با فرکانس‌های 2.36 و 1.7 برای پردازش‌های سبک روزمره و سنگین مناسب است. همراه همیشگی این پردازنده رم 3 گیگابایتی است و برنامه‌ها را روان و بدون مشکل اجرا می‌کنند. در این گوشی 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده است و اگر این میزان برایتان کافی نیست می‌توانید از یک کارت حافظه‌ی جانبی استفاده کنید و تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشید. نمایشگر گوشی موبایل P Smart ابعاد ۵.۶ اینچ دارد و رزولوشن ۱۰۸۰x۲۱۶۰ (+FullHD) را به نمایش می‌گذارد. با توجه به ابعاد و کیفیت، صفحه‌نمایش ۴۲۷ پیکسل در هر اینچ را نشان می‌دهد و رنگ‌ها و وضوح تصویر بسیار خوب است. پشتیبانی از شبکه‌ی پرسرعت 4G، وای‌فای با استاندارد b/g/n و بلوتوث نسخه‌ی 4.2 از دیگر ویژگی‌های این گوشی موبایل است. هوآوی P Smart هم در رده‌ی گوشی‌های دو دوربینه است. رزولوشن این لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسل است و از فناوری فوکوس خودکار هم بهره می‌برد. این دوربین‌ّها تصاویر واضح و باکیفیتی ثبت می‌کنند و با سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی هم می‌توانید عکس‌هایی باکیفیت و خوب بگیرید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اندروید ۸ یا همان اوریو سیستم‌عامل نصب شده روی گوشی موبایل هوآوی P Smart است که با رابط کاربری EMUI 8.0 عرضه شده و با تغییرات و بهینه‌سازی‌های این رابط، تجربه‌ی کاربری بی‌نظیری را برای کاربر فراهم می‌کند. باتری این گوشی غیرقابل تعویض، از نوع لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و شارژدهی نسبتا خوبی دارد؛ البته میزان شارژ با حجم کاری که از دستگاه می‌کشید رابطه‌ی مستقیم دارد. برای امنیت دستگاه هم یک حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی قرار گرفته است. گوشی موبایل هوآوی P Smart در چهار رنگ مشکی، آبی، طلایی و رزگلد تولید شده است.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y5 Prime 2018 DRA-LX2 دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

سال 2018، «هوآوی» گوشی میان‌رده‌ی دیگری با نام‌ «Y5 Prime 2018» را معرفی کرد. این گوشی دوسیم‌کارته به سیستم‌عامل اندروید اوریو مجهز است و پردازنده‌ای 1.5‌گیگاهرتزی را در کنار 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین با سنسور 13 مگاپیکسل و قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت 4G از دیگر ویژگی‌های آن است. اگر از طرفداران عکاسی با موبایل هستید، باید بدانید که دوربین اصلی Y5 Prime 2018 به سنسوری 13 مگاپیکسلی مجهز است که قابلیت فوکوس خودکار و فلاش LED دارد. دوربین سلفی هم سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد. نمایشگر 5.45 اینچی این گوشی رزولوشن 1440×720 پیکسلی دارد و تصاویری با کیفیت‌ «HD»‌ را در معرض دید کاربران قرار خواهد داد. این نمایشگر از نوع‌ «LCD»‌ است و در ساخت آن تکنولوژی‌ «IPS»‌ به‌ کار رفته است. در این مدل، از چیپست ‌ MT6739 مدیاتک با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده شده است و پردازنده‌ی گرافیکی آن هم‌ «PowerVR GE8100»‌ است. فضایی برای نصب کارت حافظه در کنار دو محفظه سیم‌کارت این گوشی قرار دارد. با نصب کارت حافظه‌ «microSD»‌ می‌توان 256 گیگابایت فضای اضافی برای نگهداری اطلاعات یا آرشیوکردن عکس، فیلم یا فایل‌های موسیقی در اختیار داشت. در آخر باید گفت Y5 Prime 2018 که در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه شده است، باتری دارد که ظرفیتش 3020 میلی‌آمپرساعت است. این محصول را می‌توان از خوش‌قیمت ترین محصولات هوآوی دانست.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید هر محصول بر روی تصویر آن محصول کلیک نمایید.

 در صورتی که با پیام آدرس منقضی شده است روبرو شدید به فروشگاه برگشته و کلید F5 را بزنید تا دوباره فریم لود شود بعد روی محصول مورد نظر کلیک نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی