فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

کارت حافظه سن دیسک کلاس 10

پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۵۷ ب.ظ

کارت حافظه microSDHC سن دیسک مدل Ultra کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 80MBps 533X همراه با آداپتور SD ظرفیت 32 گیگابایت

کارت حافظه microSDHC سن دیسک مدل Ultra A1 کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 98MBps ظرفیت 16 گیگابایت به همراه آداپتور SD

کارت حافظه microSDXC سن دیسک مدل Ultra کلاس 10 استاندارد UHS-I سرعت 80MBps همراه با آداپتور SD ظرفیت 64 گیگابایت

نگهداری، تماشا و ثبت فایل‌های ویدئویی باکیفیت Full HD، تنها به ظرفیت بالا برای ذخیره‌سازی نیاز ندارد. باید کارت حافظه‌ای که برای این کار در نظر گرفته می‌شود، سازگاری ویژه‌ای برای این منظور داشته باشد. کارت حافظه‌های کلاس 10 مناسب‌ترین ابزار برای این کار هستند. کارت‌های این رده بدون هیچ‌گونه لگ یا توقفی، فرمت Full HD را پشتیبانی می‌کنند. سرعت خواندن اطلاعات در این کارت 80 مگابایت بر ثانیه است که معادل 533X است. این سرعت در محدوده‌ی سرعت‌های بالا رده‌بندی می‌شود. کارت حافظه‌ی microSD سن‌دیسک دارای آداپتور SD می‌باشد. به کمک این آداپتور می‌توان این کارت را در درگاه کارت‌های SD هم استفاده کرد. این کارت از سری اولترا بوده و با دستگاه‌هایی که پذیرنده‌ی کارت‌های microSDHC و microSDXC هستند، سازگار است. این کارت در برابر ضربه، پرتو X، تغییرات دمایی مقاوم است و اطلاعات آن به‌خوبی محافظت می‌شوند. محدوده‌ی دمایی برای عملکرد بهینه‌ی این کارت‌ها بین -40 تا +85 درجه سانتی‌گراد است. ظرفیت این کارت 32 گیگابایت است و کلاس سرعت آن UHS-I است.
این روز‌ها با توجه به حجیم‌شدن فایل‌هایی که روزانه با آن‌ها سروکار داریم، دغدغه‌ی نگهداری از اطلاعات باارزش یا حافظه‌ای جانبی که نقل‌وانتقال آن ساده هم باشد، بیش از هر زمانی حس می‌شود. کمتر دستگاهی پیدا می‌شود که حافظه‌ی داخلی اصلی آن جوابگوی حجم موردنیازمان باشد؛ مگر آنکه برای دستگاهی که قصد خریدش را داریم، مبلغ بیشتری در مقایسه با حالت عادی بپردازید. استفاده از کارت‌های حافظه‌ی جانبی کمک می‌کند تا حافظه‌ی موردنیاز و امنی را که نقل‌و‌انتقال آن ساده هم است، با قیمتی معقول بخریم. با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های دیجیتال روز به‌روز کوچک‌تر می‌شوند، این در مورد کارت‌های حافظه‌ی جانبی هم صادق است؛ این سری حافظه‌های ذخیره‌سازی هر روز کوچک‌تر می‌شوند تا علاوه‌بر استفاده‌ی ساده، جای کمتری را هم در دستگاه‌های دیجیتال کوچک امروزی اشغال کنند.
«میکرو اس‌دی» (microSD) کوچک‌ترین کارت‌های حافظه‌ی حال حاضر در دنیا هستند که اغلب شرکت‌ها برای افزایش حافظه‌‌ی داخلی دستگاه‌های خود از آن استفاده می‌کنند. کارت‌های حافظه‌ی micro SD می‌توانند برای افزایش حافظه‌ی موبایل یا تبلت استفاده شوند؛ اما علاوه‌براین دستگاه‌هایی هم وجود دارند که حافظه‌ای مستقل برای ذخیره‌سازی ندارند و کارکردشان وابسته به کارت‌های حافظه است. دوربین‌ دیجیتال یا ورزشی، پخش/ضبط‌کننده‌‌ی موسیقی، لپ‌تاپ، هدفون‌، مودم‌، اسپیکر پرتابل، پخش ماشین، ساعت‌ هوشمند یا هر دستگاه دیجیتال دیگری که بخواهد به‌نوعی با حافظه‌ی جانبی در ارتباط باشد، به‌ناچار باید از این نوع کارت‌ها استفاده کنند.
جالب است بدانید گذشت زمان تنها روی کوچک‌ترشدن این حافظه‌ها تاثیر نداشته؛ بلکه روی سرعت، ظرفیت و کیفیت استفاده از آن‌ها هم به‌صورت عجیبی موثر بوده است. این روز‌ها انواع مختلفی از آن‌ها را در بازار پیدا می‌کنیم که انتخاب بهترین آن‌ها، کار را برای ‌ما سخت می‌کند.
احتمالا نیاز به حافظه‌ای که در کنار استفاده‌ی ساده و امکان نقل‌و‌انتقال بی‌دردسر، سرعت مناسبی هم داشته باشد، دلیل به‌وجودآمدن micro SD‌ها بوده است. نسل‌های قبلی این حافظه‌ که به mini SDها معروف بودند، دیگر وجود ندارد. این روز‌ها تنها از SD کارت‌ها آن هم فقط در دوربین‌های دیجیتال حرفه‌ای استفاده می‌شود. میکرو اس‌دی‌ها که گاهی اوقات و در بعضی از دستگاه‌ها با نام «ترانس فلش» (TransFlash) یا TF هم شناخته می‌شوند، از سال 2005 خودی نشان دادند و به‌سرعت جای خود را در دل دستگا‌ه‌های دیجیتال باز کردند. طوری که تنها با گذشت یک سال از حضورشان، ظرفیت چهارگیگابایتی آن‌ها روانه‌ی بازار شد و بعدازآن هم سرعت‌ها و ظرفیت‌های متفاوت که همه‌ نشان‌دهنده‌ی محبوبیت بیش‌ازحد این سری حافظه‌ها هستند، روانه‌ی بازار شدند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید هر محصول بر روی تصویر آن محصول کلیک نمایید.

 در صورتی که با پیام آدرس منقضی شده است روبرو شدید به فروشگاه برگشته و کلید F5 را بزنید تا دوباره فریم لود شود بعد روی محصول مورد نظر کلیک نمایید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی