فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

فروشگاه دیجی کالا

فروش همه لوازم مورد نیاز زندگی مانند لوازم خانه لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و خودرو، پوشاک، لوازم التحریر، لوازم بهداشتی و آرایشی

کارت حافظه میکرو اس دی mico sd 16 گیگ کلاس 10

پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ

کارت حافظه میکرو اس دی mico sd 16 گیگ کلاس 10

کارت حافظه SDHC سامسونگ مدل Evo کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت
کارت حافظه SDHC سن دیسک مدل Ultra کلاس 10 استاندارد UHS-I سرعت 48MBps ظرفیت 16 گیگابایت
کارت حافظه microSDHC ترنسند مدل 300S کلاس 10 استاندارد UHS-I U1 سرعت 95MBps ظرفیت 16 گیگابایت

کارت حافظه‌ی «سامسونگ» از نوع SD بوده و 16 گیگابایت ظرفیت دارد. استاندارد سرعت در این مدل از محصولات سامسونگ کلاس 10 و UHS-I U1 است. این کارت حافظه در برابر ضربه، آب، سرما، گرما . مغناطیس مقاومت دارد. بنابراین در زمان استفاده از آن خیالتان بابت حفظ و نگهداری از اطلاعات ذخیره شده روی کارت حافظه راحت بوده و هیچ نگرانی نسبت به از بین رفتن آن‌ها نخواهید داشت. سرعت خواندن اطلاعات در مدل «Evo» از سری کارت حافظه‌های سامسونگ 48 مگابایت برثانیه خواهد بود.

فرمت‌های تصویری که رزولوشن بالایی دارند، برای پردازش باید سخت‌افزاری در اختیار داشته باشند که قابلیت سازگاری با آن‌ها را داشته باشد و بتواند با سرعت قابل قبولی اطلاعات را پردازش کند. مدل Evoاز سری محصولات سامسونگ یکی از همان نمونه‌ها است که قابلیت پشتیبانی از تصاویر با رزولوشن‌ Full HD را خواهد داشت. این کارت‌ به دلیل سرعت مناسب در خواندن و نوشتن اطلاعات بدون هیچ‌گونه لگ یا توقفی پردازش‌ها را انجام خواهد داد. پس اگر دوربین‌تان قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن Full HD را دارد و تنها نگرانی‌تان فضای کم ذخیره‌سازی در آن است، این مدل از محصولات سامسونگ محل مناسبی برای ذخیره و نگهداری اطلاعات شما خواهد بود.

کارت حافظه 16 گیگابایتی «ترنسند» مدل «300S» از استاندارد سرعت «UHS-I» بهره‌مند‌است و سرعت خواندن اطلاعاتش حداکثر به 90 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. ظرفیت بالای این کارت امکان ذخیره حجم زیادی از اطلاعات اعم از ویدئو های طولانی، آرشیوی از موسیقی یا عکس را به خریدارانش می دهد. این کارت به خاطر ابعادش در گروه کارت‌های «microSD» قرار می‌گیرد که کارتی رایج برای استفاده در گوشی و تبلت های امروزی است. کیفیت ساخت بالای این کارت آن را در برابر آب، ضربه، مغناطیس، پرتو «X» و تغییرات دما مقاوم ساخته است. لذا استفاده از آن در هر شرایط جوی و آب و هوایی محدودیتی نخواهد داشت. 128 گیگابایت ظرفیت می‌تواند برای ذخیره‌سازی حدود 31000 عکس 8 مگاپیکسلی یا بیش از 16 ساعت ویدئوی «Full HD» کافی باشد. امکان استفاده از نرم‌افزار رایگان «RecoveRx» برای بازیابی عکس‌های حذف شده، قابلیت دیگری است که شرکت ترنسند برای کارت‌های حافظه‌اش ارائه کرده است. با این ویژگی‌ها و مشخصات، کارت‌های دیگری در ظرفیت‌های 16، 32 و 64 , 128 گیگابایتی هم عرضه شده است.

نگهداری، تماشا و ثبت فایل‌های ویدئویی باکیفیت Full HD، تنها به ظرفیت بالا برای ذخیره‌سازی نیاز ندارد. باید کارت حافظه‌ای که برای این کار در نظر گرفته می‌شود، سازگاری ویژه‌ای برای این منظور داشته باشد. کارت حافظه‌های کلاس 10 مناسب‌ترین ابزار برای این کار هستند. کارت‌های این رده بدون هیچ‌گونه لگ یا توقفی، فرمت Full HD را پشتیبانی می‌کنند. سرعت خواندن اطلاعت در این کارت 48 مگابایت بر ثانیه است که معادل 320X است. این کارت از سری اولترا بوده و با دستگاه‌هایی که پذیرنده کارت‌های microSDHC و microSDXC هستند، سازگار است. این کارت در برابر ضربه مقاوم است و اطلاعات آن به‌خوبی محافظت می‌شود. محدوده دمایی برای عملکرد بهینه این کارت‌ها بین -40 تا +85 درجه سانتی‌گراد است. ظرفیت این کارت 16 گیگابایت است و کلاس سرعت آن UHS-I است.

این روز‌ها با توجه به حجیم‌شدن فایل‌هایی که روزانه با آن‌ها سروکار داریم، دغدغه‌ی نگهداری از اطلاعات باارزش یا حافظه‌ای جانبی که نقل‌وانتقال آن ساده هم باشد، بیش از هر زمانی حس می‌شود. کمتر دستگاهی پیدا می‌شود که حافظه‌ی داخلی اصلی آن جوابگوی حجم موردنیازمان باشد؛ مگر آنکه برای دستگاهی که قصد خریدش را داریم، مبلغ بیشتری در مقایسه با حالت عادی بپردازید. استفاده از کارت‌های حافظه‌ی جانبی کمک می‌کند تا حافظه‌ی موردنیاز و امنی را که نقل‌و‌انتقال آن ساده هم است، با قیمتی معقول بخریم. با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های دیجیتال روز به‌روز کوچک‌تر می‌شوند، این در مورد کارت‌های حافظه‌ی جانبی هم صادق است؛ این سری حافظه‌های ذخیره‌سازی هر روز کوچک‌تر می‌شوند تا علاوه‌بر استفاده‌ی ساده، جای کمتری را هم در دستگاه‌های دیجیتال کوچک امروزی اشغال کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید هر محصول بر روی تصویر آن محصول کلیک نمایید.

 در صورتی که با پیام آدرس منقضی شده است روبرو شدید به فروشگاه برگشته و کلید F5 را بزنید تا دوباره فریم لود شود بعد روی محصول مورد نظر کلیک نمایید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی